Friday, 6 April 2012

My bank holiday meal

Easter bank holiday and people spending time with their families, not me unfortunatly. This photo was taken after my dinner, I had a wonderful meal with my lovely husband. Good times! I chose to wear this pair of boots for the first time having bought them over 2 years ago and I definitely think they're too small for my feet. I layered a black dress and a black boyfriend blazer over a denim shirt. It feels so comfortable even though the beautiful boots are too small for me. Hope you all have a lovely Easter with your families. :) Loads of love, Re xxx

Páscoa, feriado e as pessoas estão curtindo a data com as famílias, infelizmente não é o meu caso. Essas fotos foram tiradas depois do meu almoço ou melhor meu maravilhoso almoço com meu amável marido. Bons tempos! Eu escolhi vestir essa bota que comprei mais de 2 anos atrás e certeza que ela é pequena para mim. Eu layered um vestido preto e a camisa denim com o blazer boyfriend, é um look confortável mesmo com a bota pequena. Espero que todas vocês tenham uma ótima Páscoa com seus familiares. :) xx




3 comments:

  1. Thank you darling!! Love the denim shirt with the blazer!! HAPPY EASTER TO YOU AND YOUR FAMILY!!
    XOXO

    ReplyDelete
  2. Ameiii a producao , a sandalia e maravilhosa !!!

    ReplyDelete
  3. que sapato lindoooo

    ReplyDelete